Khamis, 27 Oktober 2011

Bawak Apa Dalam Beg Besar-Besar Ni???? Heheh

Salam...

Rasa nak share pasal beg ni... Since masuk kerja bulan Julai 2010 yang lalu, saya memang tak lepas dari menggalas 1 beg ni... kalau yang dah tau tu, sekadar senyum jer... tapi sebenarnya lebih ramai yang tak tau... macam2 andaian diorang buat... tak kurang juga persoalan dan pertanyaan yang mengundang senyuman di bibir saya... heheheh

Kalau cakap beg pam, ader yang terus faham... tapi ader jugak yang tak faham... dah kena terangkan pulak... hahha... jenuh gak... bukan apa, kat ofis ni agak kurang orang yang buat macam yang saya buat... so diorang masih lagi tak biasa... takperlah... diorang tak salah... as long as ianya tak mengganggu MISI saya, itu dah cukup bagus....

Until now, dah setahun 3 bulan kendong beg ni... ader yang mula bertanya soalan lain... Eh, masih mengepam??? ader lagi ker susu?? byk ek susu?? untunglah ader susu.... dan macam2 lagi... Jawapan saya??? Senyum lebar.... heheh... apa tandanya?? BIARLAH RAHSIA....

Ok, panjang gak saya membebel dah ni... jom kita tengok, macam mana rupa beg yang saya bawa hari2 tu...

Ni rupa begnya.....

Dalamnya ader Cooler Bag Stylo Mama

Dalam Cooler Bag ada Ice Pack MLO & Stylo Mama

Taraaaa.... Ni hasil pam seharian di ofis

Ok, dah tau la kan, apa isi beg tu... heheh... nampak beg mmg besar.... atas cooler bag tu biasanya letak dompet atau bekal atau apa saja la nak isi (dah lama tak bawak handbag okehh)... hehehe.... side belakang pulak bawak set pam dan botol....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan