Isnin, 20 Februari 2012

~ Rasa Air Lebih Sedap Dengan "Get Clean Water Pitcher" ~

Sebenarnya sudah lama saya mencari penapis air.  Tau jer la duduk di bandar yang padat ni, kualiti air pun dah kurang.  Saya ni dah la jenis susah nak minum air kosong.  Tapi kena gagahkan juga diri meneguk untuk kesihatan badan sendiri.  Kalau balik kampung, minum air kosong kat kampung terasa beza dengan air kosong di sini.  Sampaikan ayah dan mak kalau datang sini bawa bekalan air kosong dari kampung.  Sampai macam tu sekali kerana ayah saya tak suka akan rasa air kosong di sini.

Setelah saya survey sana sini, last2 saya pilih Shaklee Get Clean Water Pitcher ni.

Shaklee Get Clean Water Pitcher

Ok, ini adalah set sebenar yang akan diperolehi dari Starter Pack.  Nak beli secara asing pun boleh... Tapi beli Set ni lagi murah... Next time tinggal beli filter jer selepas filter yang dibekalkan dalam set ini habis diguna pakai.  Satu filter ni boleh digunakan untuk menuras sebanyak 303 liter air atau dalam masa 4 bulan, mana yang terdahulu.

Hari semalam dah mula pasang dan guna pitcher ni.  Mula-mula rasa was2 nak minum airnya... yer la tak perlu dimasak, tentu tak terbayang macam mana rasanya menelan air paip... Mesti loya... kemudian gagahkan hati untuk minum... Sekali teguk, dalam hati berbisik 'Eh, sedap la..." kemudian teguk lagi dan lagi... Sampai tinggal setengah jag... hahaha... Memang sedap airnya... Malah lebih sedap dari air paip yang telah dimasak...

Kemudian malam tu, hubby balik, siangnya dia kerja.  Dia minum air dari pitcher tu dan dia cakap, "sedaplah air ni syg..." saya pun jawab, "a'ah sedap... lagi sedap dari air masak kan abg".... dia angguk2 sambil minum....

Ok, jom baca sikit info tentangnya dari web Shaklee ini


Get Clean® Water merupakan sistem penurasan air multipaten baru yang menghasilkan air yang lebih sihat dengan menggunakan sebatang blok karbon padu untuk membersihkan air anda serta mengurangkan bahan-bahan cemar yang sukar disingkirkan termasuklah kandungan plumbum sehingga 99%.

Get Clean® Water merupakan sistem penuras jag air pertama yang menggunakan blok-karbon yang boleh diisi semula dan berupaya menuras 303 liter (80 gelen) air bagi setiap turasan.

Menandingi Jenama Terkemuka yang Lain!


• Disahkan dapat mengurangkan kandungan plumbum, merkuri, kadmium dan bahan-bahan cemar lain. disamping mengekalkan kandungan mineral air yang sihat!
• Disahkan dapat mengurangkan klorin, jadi ia dapat mengurangkan ancaman kesihatan yang disebabkan oleh bahan sampingan klorin!
• Disahkan dapat menuras 303 liter (80 gelen) air bagi setiap turasan -dua kali ganda lebih daripada jenama terkemuka.
• Sistem Penuras Jag Air berblok- Karbon Isian Semula yang pertama

Pilihan Bijak!


• Hanya beberapa sen bagi seliter air
• Air yang lebih sihat dan rasanya yang enak
• Jag Air bermeter automatik pertama yang menunjukkan jumlah gelen air yang telah dituras- tidak memerlukan kuasa elektrik
• Ringan dan mudah dibawa
• Menjimatkan kos – tanpa perlu dimasak


KEISTIMEWAAN SHAKLEE GET CLEAN WATER PITCHER

SELAMAT: “Menyingkirkan kandungan plumbum” dan banyak bendasing lain.

Get Clean® Water ini berupaya mengurangkan pelbagai jenis bahan cemar berbahaya yang mungkin terkandung di dalam air. Ia juga diiktiraf oleh Persatuan Kualiti Air (Water Quality Association [WQA]) yang ianya dapat mengurangkan plumbum dan banyak bendasing lain.

PILIHAN BIJAK: Menjimatkan Kos


Rakyat Malaysia banyak membazirkan wang dengan meminum air botol. Dengan hanya berapa sen seliter sahaja, Get Clean® Water dapat memberikan air yang bersih dan rasanya yang enak dengan meter bijak yang menandakan bilakah masanya untuk anda menukar penuras tersebut tanpa perlu mengagaknya.

HANDAL: Lebih banyak air bersih pada setiap masa


Get Clean® Water menghasilkan 303 liter (80 gelen) daripada setiap turasan yang mana dua kali ganda lebih banyak berbanding jenama lain dan mengurangkan bahan cemar yang mungkin wujud dalam air dan berbahaya kepada kesihatan anda.

MESRA ALAM: Memelihara alam sekitar

Get Clean® Water ini menggunakan sistem Penuras Jag air dengan blok-karbon isian semula yang pertama, di mana ianya dapat mengurangkan timbunan sisa. Dan lagi, setiap penuras diperbuat daripada arang tempurung kelapa yang tahan lasak dan baik terhadap alam sekitar.
 
 
Hubungi saya untuk mendapatkan Maklumat Lanjut, Konsultasi Percuma dsb....

Jangan Lupa Hubungi Saya Ya.....
SYUHADA : 019-7062362
FB : Syuhada Wahi

** These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration**
** These product are not intended to Diagnose, Treat, Cure or Prevent any disease**

Tiada ulasan:

Catat Ulasan