Isnin, 8 Oktober 2012

~ Setiap Rumah Perlu Guna Penapis Air!!! ~

Semalam adalah masanya untuk servis Water Filter saya... Dah cukup tempoh, since meter dah hampir menunjukkan angka 80 (gelen) iaitu lebih kurang 300 liter air telah dituras... Saya guna dalam 3 bulan... Ini penggunaan di rumah saya la... Lain rumah, lain lah kan... ikut kekerapan anda guna...
 
Waktu buka filter tu... Ya Allah... mengucap panjang... Waktu tu terdetik di hati, betapa bersyukurnya saya gunakan Filter ni... Nak tau kenapa??? tengok jer lah gambar ni....



Anda dah lihat sendiri kan??? Cuba bayangkan.... ni untuk 3 bulan... Kalau bertahun2 kita minum air macam ni... Entah macam mana kekotoran yang masuk dalam badan kita...
 
Kita beli macam2 makanan terbaik, mahal2 pun takpe lah untuk orang2 tersayang... Untuk suami, isteri, anak-anak, ibu bapa... tapi sayangnya, hari2 kita hidang air yang penuh kekotoran untuk mereka... Tak rasa terkilan ke?  Beli susu anak beratus2 sebulan sebab nak bagi yang terbaik, tapi susu tu dibancuh dengan air yang ada mcm2 kekotoran...
 
Saya rasa masih belum terlambat untuk ubah semua tu... Beli lah, dan pasanglah penapis di rumah anda... tak kiralah jenama apa sekalipun... untuk kita, dan juga keluarga tersayang... Tapi PILIHAN SAYA ialah GET CLEAN WATER PITCHER SHAKLEE.... Kenapa saya memilihnya? Secara ringkasnya kerana ia:
 
  • Mampu Milik - Hubungi saya untuk mengetahui harga Istimewa
  • Mudah Di Pasang - Pasang sendiri jer
  • Mudah Di Bawa Kemana-mana - Ia dalam bentuk jug.  Boleh bawa pergi mana2 sahaja seperti balik kampung, melancong, kursus dll
  • Tidak Perlu Elektrik
  • Ada Meter Penyukat
 
Memang best guna Filter ni... Rasa air sedap... Saya juga yakin nak beri suami dan anak-anak minum air tersebut... Alhamdulillah...
 
Jadi, apa tunggu lagi... Berubahlah sekarang... Selain untuk diri sendiri, boleh juga jadikan hadiah kepada ibu bapa, hadiah perkahwinan, hadiah anniversary dll...


Lagi Mengenai Get Clean :

1. Rasa Air Lebih Sedap Dengan Get Clean Water Pitcher


Hubungi saya untuk mendapatkan Maklumat Lanjut, Konsultasi Percuma dsb....

 
Jangan Lupa Hubungi Saya Ya.....

SYUHADA : 019-7062362
FB : Syuhada Wahi

** These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration**
** These product are not intended to Diagnose, Treat, Cure or Prevent any disease**


Tiada ulasan:

Catat Ulasan