Jumaat, 10 Mei 2013

~ SIDE INCOME 4 ANGKA DENGAN BISNES SHAKLEE!! ~

Saya mula mengenali Shaklee pada penghujung 2010.  Teruja dengan kebaikan produknya dan testimoni pengguna, saya mencuba. Alhamdulillah, Shaklee sesuai dengan saya. So bermulalah episod saya menyertai Shaklee pada Mac 2011 di bawah Kak Cery (upline saya) yang kini bergelar Masters (Pangkat tertinggi dalam Shaklee).

Semasa Majlis Masters Celebration Kak Cery (upline saya)

Saya join asalnya hanyalah suka-suka. Memang niat buat side income, tapi target sekadar RM200-300 sudah memadai iaitu untuk menampung keperluan suplemen saya setiap bulan. Dalam erti kata lain, dapatlah makan suplemen free tiap-tiap bulan.. Dan target saya tu memang tercapai. Setiap bulan saya dapat income seperti itu.

Awal tahun 2012, bonus saya mula meningkat. Mungkin kerana orang ramai dah mula mengenali dan yakin dengan produk Shaklee. Ketika itu saya dah dapat bonus double iaitu RM400-600 setiap bulan. Saya semakin seronok.

Bulan Jun 2012, saya menyertai National Conference (NC) Shaklee di One World Hotel atas jemputan upline saya. Majlis yang meriah meraikan leader-leader yang lahir dalam Shaklee pada cycle yang lalu iaitu Mac 2011-Feb 2012. Paling teruja apabila melihat upline sendiri turun naik pentas ambil award disamping beliau diraikan di atas pencapaian beliau menjadi Masters.

Sebahagian Ahli Group Kami Yang Menerima Award Pada NC 2012

Latarbelakang Poster Kak Cery Sebagai Masters Di NC 2012

Bermula dari situ, saya juga berazam untuk sama2 naik pentas pada NC yang akan datang iaitu pada tahun ini. Alhamdulillah, bulan itu juga saya naik pangkat Supervisor dan buat pertama kalinya merasa bonus 4 angka. Saya bersyukur sangat-sangat. Tak pernah saya sangka bisnes yang asalnya saya join hanya sekadar suka-suka tetapi kini saya mampu dapat sebanyak itu. Sejak itu saya nekad utk terus efektif dan menjana pendapatan yang lebih tinggi, setinggi upline saya yang kini merasa bonus 6 angka. Yer, beliau kini merasa bonus 6 angka SETIAP BULAN.

Alhamdulillah, setelah cycle Mac 2012-Feb 2013 berlalu, saya dapat naik satu lagi pangkat iaitu Senior Supervisor pada bulan Oktober 2012 dan terus efektif yang mana melayakkan saya untuk mendapatkan penghargaan dari Shaklee..




Kiri : Surat Penerima Award. Alhamdulillah merasa naik pentas walau 1 award. Saya bukan artis nak dapat naik pentas ambil award kan. Tapi saya berpeluang dengan Shaklee. Target untuk saya naik pentas bersama-sama upline saya tercapai.

Kanan : Surat jemputan Dinner tema 'The Stars Nite' khas untuk meraikan penerima-penerima Award.

Bawah : Surat yang menyatakan saya layak untuk menyertai National Incentive Trip Kota Kinabalu. Memang la setakat KK tu boleh pergi sendiri, saya pun pernah pergi. Tapi kali ni lain. Trip VIP Full Sponsored by Shaklee. Duduk hotel mewah. Layanan Tip Top. Sape nak bagi kan?? Free jer. 


Alhamdulillah.. dengan hanya menjadikan Shaklee sebagai part time bisnes saya untuk mendapatkan side income, saya merasa semua ini. Kalau harap kerja hakiki sekarang saya ni semata-mata, saya takkan merasa semua ni, semua layanan ni. Bila saya jadi Masters nanti, layanan yang saya dapat lagilah superb, kocek dah tentunya tebal. Hahaha, impian mesti ada. Target masa depan tu.. 

So, anda di luar sana yang sedang baca entry saya ni, apa lagi yang anda tunggu? Tak nak ke merasa apa yang saya rasa, apa yang saya dapat? Sesiapapun boleh buat. Dalam group saya, pelbagai latar belakang kerjaya ada, Jurutera, Doktor, Peguam, Guru, Pegawai Bank, Pegawai Kerajaan, Jururawat, Kerani, PA, Surirumah dan banyak lagi.. Jangan risau, tunjuk ajar akan diberikan 24/7. Anytime. Anywhere. Boleh coaching depan2, online, FB, Wassup, Call, SMS, Emel. Macam-macam lagi la..

Coaching Santai Dengan Upline

Anda NAK BONUS 4 ANGKA seperti saya DAPAT TIAP2 BULAN?
Anda NAK FREE VIP TRIP macam saya?
Anda NAK DAPAT AWARD dan DIRAIKAN seperti saya?

Saya dan Anda juga BOLEH DAPAT INCOME 5-6-7 ANGKA
Saya dan Anda juga BOLEH DAPAT FREE VIP INTERNATIONAL TRIP
Saya dan Anda juga BOLEH DAPAT FREE VIP UMRAH
Saya dan Anda juga BOLEH DAPAT CAR BONUS


Hubungi saya jika anda sudah bersedia untuk mengubah hidup anda kepada masa depan yang lebih Cemerlang, Gemilang dan Terbilang.  Saya bersedia untuk melangkah lebih jauh bersama-sama anda.  Mulakan langkah anda DARI SEKARANG!!

Jangan Lupa Hubungi Saya Ya...

SYUHADA (ID 853876)
Call/SMS : 019-7062362
FB : Syuhada Wahi
** These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration**
** These product are not intended to Diagnose, Treat, Cure or Prevent any disease**

2 ulasan: