Jumaat, 18 Oktober 2013

~ SUSTAINED RELEASE VITA-C PLUS 500mg IS BACK!! PROMO KOMBO BERLANGSUNG ~

Wahhhhh.... Teruja betul bila tiba2 parcel sampai.. Rasa2nya takde pulak shopping online ni.. mcm mana boleh dapat parcel?? Dah la takde nama.. nasib baik ada nombor telefon.. hihihihi...

Sekali bukak... memang SENYUM LEBAR le... mana taknya... setahun ni tunggu parcel ni... Biasalah.. Barang baik, barang hot memang macam tu... DEMAND OVER SUPPLY...kan..kan...kan... Nak tau apa dia???


Ok2... saya tau ramaiiiii sangat yang ternanti2 vitamin ni... Tapi u all nak tau?? Hanya segelintir yang dah terima Vit C ni tau.. Untuk yang buat Pre Order tahun lepas.. KAT BRANCH SELURUH MALAYSIA TAKDE JUAL LAGI TAU!!...

Sempena Promosi Collagen bulan ni, saya nak buat PROMO KOMBO untuk COLLAGEN + VIT C.. Harga??? SURE GEMPAK!!, BERBALOI-BALOI PUNYER... Anda nak JIMAT berapa?? RM100??, RM200??, RM300??, RM800??....



So apa lagi??? Cepat2 dapatkan dari saya tau!!

Hubungi saya untuk mendapatkan Maklumat Lanjut, Jadual Makan, Konsultasi Percuma dsb....

Jangan Lupa Hubungi Saya Ya.....


 SYUHADA : 019-7062362
FB : Syuhada Wahi
  
** These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration**
** These product are not intended to Diagnose, Treat, Cure or Prevent any disease**

Tiada ulasan:

Catat Ulasan