Khamis, 1 Januari 2015

~ PENGEDAR SAH SHAKLEE DI PUTRAJAYA ~

Assalammualaikum.. Salam sejahtera..

Alhamdulillah.. Dah masuk tahun baru 2015.. Masuk tahun baru, Azam pun baru kan.. Untuk memulakan tahun baru ini saya nak memperkenalkan diri saya semula.. Nak mengingatkan anda semua siapa saya.. Kiranya nak 'refresh' la.. hihih




Saya Syuhada, lebih dikenali dengan nama Syuhada Wahi.. Saya suka letak sekali nama ayah saya untuk urusan saya.. Nama FB, Blog, Emel mesti saya gunakan nama tu.. Tapi secara ringkasnya boleh panggil saya Syuhada..

Saya tinggal di Putrajaya.. Sebab itu lah saya kata saya Pengedar Shaklee di Putrajaya.. Jadi bagi anda yang tinggal di Putrajaya dan berdekatan sini boleh dapatkan produk Shaklee terus dengan saya.. Jangan risau, InsyaAllah stok sentiasa ada.. Tak perlu nak tunggu berhari-hari untuk barang sampai ke kan.. Order hari ni, hari ni boleh dapat.. Bergantung keadaan la kan.. Takdelah hari ni order jam 11.00 malam, malam ni juga dapat kan.. Hihihi..


Selain Putrajaya, anda juga boleh dapatkan Produk Shaklee dari saya secara COD jika anda tinggal di Manjung/Lumut.. Bisnes Partner saya akan hantarkan.. Manakala di Sekitar Gugusan Felda Tenggaroh, Mersing pula, boleh dapatkan Produk Shaklee daripada emak saya.. InsyaAllah..


Selain (Cash On Delivery) COD, saya menggunakan perkhidmatan POS LAJU untuk urusan pengeposan barang ke seluruh Malaysia.. Jadi tidak menjadi masalah kalau anda ada di Johor, Melaka, Negeri Sembilan, Kuala Lumpur, Selangor, Perak, Pulau Pinang, Kedah, Perlis, Kelantan, Terengganu, Pahang, Sabah, Sarawak, Labuan.. Malah kalau anda tinggal di luar negara pun boleh diuruskan, InsyaAllah..


Kepakaran saya adalah :


  • SET KESUBURAN - Beberapa orang customer yang mengambil Set Kesuburan telah hamil dengan izin Allah..
  • SET KEHAMILAN - Saya dah rasainya sendiri. Memang berbeza dengan kehamilan terdahulu. Tiada masalah kesihatan, HB sentiasa cantik, urin ok, tiada kencing manis, darah tinggi, berat terkawal (saya hanya naik 9kg sepanjang kehamilan), tiada alahan, tiada cramp/kejang, sentiasa bertenaga, Alhamdulillah.. Malah pelanggan yang berjaya hami juga meneruskan Set Hamil..
  •  SET BERPANTANG - Berdasarkan pengalaman saya sendiri, pengalaman pelanggan2 saya dan pengalaman pengguna-pengguna Set Berpantang Shaklee adalah terbaik.. Sangat berbeza semasa berpantang dengan anak2 sebelum ini.. Boleh baca di SINI untuk Pengalaman Berpantang saya.
  • SET PENYUSUAN - Saya berjaya menyusukan anak kedua saya dengan SUSU IBU sahaja sehingga berumur 2 tahun 6 bulan.  Dan sekarang sedang menyusukan anak ketiga saya yang berumur 21 bulan dengan SUSU IBU sahaja.. Tanpa susu formula..

Ok, itu kepakaran saya.. Namun begitu, saya juga boleh memberi konsultasi tentang masalah lain dan juga semua Produk Shaklee..


Hubungi saya untuk mendapatkan Maklumat Lanjut,
Jadual Makan & Konsultasi Percuma Mengenai PRODUK SHAKLEE.. 

 SYUHADA : 019-7062362

** These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration**
** These product are not intended to Diagnose, Treat, Cure or Prevent any disease**

1 ulasan:

  1. Asa syarikat pinjaman pinjaman bersedia untuk meminjamkan mana-mana jumlah yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan peribadi anda. kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, jadi Sila memohon pinjaman pertanian pertanian. jika anda memerlukan hubungan pinjaman e-mel kami: asaloantransfer@gmail.com, anda juga boleh menghubungi e-mel ini: finance_institute2015@outlook.com


    Asa loan lending company are ready to loan you any amount you need to start up your personal business. we give out loan at 3% interest rate, so Kindly apply for agricultural farming loan. if you need loan contact our email:asaloantransfer@gmail.com, you can also contact this email:finance_institute2015@outlook.com

    BalasPadam