Selasa, 16 Ogos 2011

~ My Birthday ~

Salam...

15 Ogos 1984, hari Rabu jam 6.40 pagi aku selamat dilahirkan.... Dan semalam 15 Ogos 2011, genap usia aku 27 tahun.... 3 tahun lagi angka depan akan berubah kepada 3!!! Oh no!!! I'm getting old... hahahah... semua orang akan tempuhi saat yang sama... so terima ajer lah kan... kalo usia kita tu tak berganjak setiap tahun, kita pun takkan tempuh pengalaman2 baru dan tidak dapat merasai semua kenangan2 itu... so ader baiknya juga usia kita berubah dari tahun ke tahun...

Di usia 27 tahun ni, alhamdulillah.... aku bersyukur kerana masih dipanjangkan usia oleh Allah untuk bersama insan-insan tersayang disekelilingku.... Aku kini telah memiliki sebuah keluarga kecil sendiri bersama suami dan juga kurniaan terindah dua orang putera kesayanganku Syahmi dan Syafi... Syukur Ya Allah, Kau masih lagi memberi kesempatan kepadaku untuk melihat anak-anakku membesar... Masih diberi kesempatan untuk berbakti kepada kedua orang tuaku.... Masih dapat meneruskan perjuangan menyusukan anakku dengan Susu Ibu sepenuhnya....Syukur Alhamdulillah... Terima Kasih Ya Allah...

Aku takderlah buat apa2 celebration pun... cuma masa balik kampung hari tu, mak ader minta kakak ipar aku buatkan kek untuk aku dan adik bongsuku Alia.... Kitorang share birth date... lain tahun jer... heheh... dia sambut yang ke 18 tahun... Tapi hadiah dari hubby mestila ader kan... hehehe... Hubby bagi hadiah ni...


Sumber : Yahoo

Kebetulan hp aku rosak... aku mmg tak beli lagi... masih survey lagi... yang penting mesti ader kamera depan... senang nak video call dengan mak abah kat kampung... boleh atuk nenek tgk cucunya kat sini kan... lg pun video call aku dengan mak free jer... heheh... So, Thank You So Much Abg.... Love U So Much... heheh...


pssst : Terngiang2 lagu CH618 tu... It's today my special day.... I'm so happy....happy...happy.... today.... heheh..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan