Isnin, 3 Oktober 2011

Apa Kelebihan Vitalea Iron Formula/Multivitamins?

Multivitamins dalam Shaklee dikenali sebagai Vita-Lea... Masa mula-mula dapat vitalea ni, aku termenung jap... aduh besarnye... hahaha.... tapi aku telan jugak... ok jerk... since sihat ni apa salahnya telan vitamin2 ni kan... sok2 kalo berpenyakit (harap2 dijauhkan la..) lagi la byk ubat nak telan mcm 2-3 org ofis mate veteran kat sini.. huhuh.... so sebelum dtg penyakit2 tu, baiklah kita mencegahnya dulu....

Okey, jom kita lihat, apa kebaikan yang ada pada Vita-Lea Shaklee ini... Di copy dari sini



Vita-Lea® Iron Formula - Multivitamin & Multimineral

Multi yang Hebat


Makanan tambahan yang seimbang dan paling komprehensif di dalam sains Shaklee yang mampu dimiliki.  Vita-Lea diformulasikan khusus dengan 28 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh orang dewasa.
Mengandungi lebih nutrien, tenaga dan perlindungan

Pakar kesihatan mencadangkan semua orang dewasa mengambil makanan tambahan harian bagi menyokong kesihatan secara menyeluruh.  Walau bagaimanapun, pengambilan makanan tambahan biasa menyebabkan tubuh mendapat nutrisi yang tidak seimbang. Vita-Lea adalah formulasi premium yang disokong oleh tujuh kajian klinikal serta turut menggabungkan ramuan-ramuan terbaik dan kualiti yang luar biasa.
Penggunaan harian, Vita-Lea boleh:
  • Meningkatkan kesihatan secara menyeluruh*
  • Menyokong jangka hayat hati, usus dan mata*
  • Meningkatkan kekuatan tulang dan sistem imunisasi*
  • Memberikan perlindungan menentang kerosakan radikal bebas*
Siapa yang perlukan Vita-Lea?

Secara umumnya Vita-Lea amat bagus untuk dimakan oleh setiap orang.  Ini kerana kandungan Vitamin di dalam Vita-Lea yang merangkumi hampir seluruh badan.  Antara vitamin yang terdapat dalam Vita-Lea:

Vitamin D - Menyokong penyerapan kalsium untuk tulang dan gigi yang sihat*
Beta Karotena - Meningkatkan kesihatan mata, kulit dan sistem imunisasi*
Vitamin E - Menyokong kesihatan sekular dan meningkatkan kesihatan hati, usus dan fungsi imunisasi*
Kalsium - Menyokong kekuatan tulang, pengaliran urat saraf dan otot-otot*
Boron - Membantu dalam metabolisma Vitamin D dan mineral yang terbabit dalam perkembangan tulang*
Magnasium - Menyokong kekuatan tulang, fungsi otot dan membantu dalam mengekalkan tekanan darah normal dan denyutan jantung*
Biotin - Membantu badan menghasilkan tenaga dari protein dan lemak*
Lain-lain - Tidak mengandungi perisa tiruan, pemanis, warna dan bahan pengawet*

So apa lagi... jom kita makan Vita-Lea ramai2 yerk... anda berminat? dapatkannya dari saya dengan harga istimewa... Hubungi saya Syuhada di talian 019-7062362 @ emel syuhada_wahi@yahoo.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catat Ulasan