Isnin, 15 Julai 2013

~PERISAI PILIHAN SAYA!!~

Sekejap jer masa berlalu. Dah melewati 6 Ramadhan hari ni.. Bagaimana puasa anda? Semuanya baik2 sahaja?.. Kami sekeluarga Alhamdulillah baik2 sahaja..

Bulan puasa ni kan, semua nampak sedap.. Pergi bazar ramadhan tu, nampak air sirap tu pun rasa macam sedap sangat kan?? Pada hal kalau tak puasa, tak pandang pun air sirap tu.. Apa orang kata??.. Air kenduri kahwin kan.. Mana standard... Hahahah..

Bila dah terliur tu, mula lah beli air mcm2.. Mesti ada ais kan?? sejukkk tekak tu.. mana best air panas.. pastu mulalah sok..sek..sok..sek.. hidung tu... mulalah nak selsema.. pastu batuk2 pulak.. tambahan mula air kurang ambil.. yer la.. dari berbuka sampai sahur kan masanya limited..

Ha, apa kata sediakan PERISAI SEMULAJADI.. No drugs yer.. Bagus untuk kesihatan.. Semestinya ia PERISAI PILIHAN KELUARGA SAYA!!


Photo: Sediakan PERISAI di rumah anda!!

Nutriferon - Immune Booster

Performance - Mengurangkan kehilangan bendalir bg meningkatkan hidrasi. Memberikan tenaga dan meningkatkan stamina.

Vit C - mencegah jangkitan virus spt demam dan selsema. Mengekalkan sistem imun dll.

Meh2.. Pilih Pakej Sihat pilihan anda.. Harga berbaloi2 dari serendah RM7x-RM2xx.. 

Tapi nak bg harga GEMPAK hanya utk 10 org terawal shj.. :-)


PERFORMANCE

Terbukti secara klinikal untuk menyokong tahap hidrasi berbanding air. Ia lebih banyak elektrolit dan menyalurkan lebih banyak tenaga berbanding jenama hidrasi yang lain.  Campuran Elektrolit OPTI-LYTE proprietari dengan campuran unik karbohidratnya dapat memberikan tenaga segera dan berkekalan bagi menyokong hidrasi optimum.  Ujian makmal terhadap atlet dengan pencapaian cemerlang menunjukkan Performance Shaklee dapat:
  • Mengurangkan kehilangan bendalir bagi meningkatkan hidrasi
  • Memberikan spektrum elektrolit yang menyeluruh termasuk kalsium dan magnesium
  • Memelihara tahap gula dalam darah bagi mengekalkan keupayaan tenaga dalam meningkatkan stamina

VITAMIN C

Vitamin C memainkan peranan penting dalam memelihara kandungan antioksidan semulajadi tubuh dan juga penting untuk tulang, gigi dan gusi yang sihat serta keseluruhan kesihatan yang baik.  Vitamin C tambahan diperlukan bagi ibu-ibu mengandung dan yang sedang menyusukan bayi mereka di mana diet harian sahaja tidak mampu memberikan Vitamin C yang mencukupi.  Ia juga dapat mengekalkan sistem imunisasi badan dan menbantu mencegah virus spt demam dan selsema.


NUTRIFERON

Satu-satunya suplemen yang dicipta oleh pakar imun - Dr. Yasuhiko Kojima.  Dr. Kojima berjaya mencipta Nutriferon selepas beberapa kali menjalankan ujikaji dan penilaian terhadap beribu0-ribu sebatian dan lebih daripada 200 herba lain dalam masa lebih 40 tahun penyelidikan.

*****************************************************************************

Sejak mengamalkan vitamin ni, saya rasa dah lamaaaaaaaaaaaa sangat saya tak makan ubat2 klinik.. Kalau demam, selsema saya saya tak carik dah Chlorpheniramine, Paracetamol dll.. Sekarang saya carik Vit C, Nutriferon jer.. Performance saya ambil utk kekal hidrasi dan beri tenaga.. Walaupun demam, takdelah lepak semacam jer.. Kalau batuk pulak saya suka ambil Omega.. Best dah tak perlu bergantung pada 'drugs'.. heheh.. Alhamdulillah, 2-3 hari sembuh.. Sama je kesan dgn ambil ubat.. So baik ambil vitamin kan?? Anak2 pun saya dah tak bg ubat2 klinik tu.. bg vitamin jer.. kalau kritikal sgt baru la bg sket.. 

Okey, jom dapatkan Pakej Sihat di atas dengan harga serendah RM7x - RM2xx.. Tahan berbulan sebab bukan perlu makan hari2 pun.. 

ISTIMEWA sempena bulan Ramadhan ni, saya nak buat amal jariah.. Saya nak bagi HARGA GEMPAK punyer untuk 10 ORANG TERAWAL.. Siapa cepat dia dapat yer.. :-)


Hubungi saya untuk mendapatkan Maklumat Lanjut, Jadual Makan, Konsultasi Percuma dsb....

Jangan Lupa Hubungi Saya Ya...

SYUHADA (ID 853876)
Call/SMS : 019-7062362
FB : Syuhada Wahi
** These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration**
** These product are not intended to Diagnose, Treat, Cure or Prevent any disease**

Tiada ulasan:

Catat Ulasan