Selasa, 23 Julai 2013

~ READY STOCK SHAKLEE DI PUTRAJAYA ~

Anda mencari READY STOCK SHAKLEE?? So memang tepatlah pilihan anda dengan melawati blog saya ni.. heheeh.. Saya memang sentiasa ada stok.. So tak perlu bimbang kalau anda perlukan SEGERA..

Stok yang sentiasa ada
Stok yang pernah ada.. sekarang customer dah beli.. :-)


Ok, untuk yang nak COD, boleh hubungi saya dan kita set masa dan tempat untuk bertemu sama ada di pejabat / rumah / kedai dan sebagainya. So anda boleh dapat dengan SEGERA.
 
Manakala bagi yang berada di negeri lain, boleh hubungi saya untuk urusan tempahan dan pembayaran. Tempahan serta pembayaran yang dibuat sebelum jam 12.00 tengah hari akan di proses dan di pos pada hari yang sama.  Saya menggunakan perkhidmatan Pos Laju. Jadi parcel sampai dalam 1-3 hari bekerja.  Biasanya kalau saya pos hari ni, esok akan sampai.. Itu kebiasaannya walaupun Sabah, Sarawak dan Labuan.. Namun semuanya bergantung kepada Pos Laju.
 
Hubungi saya untuk mendapatkan Maklumat Lanjut, Jadual Makan, Konsultasi Percuma dsb....
 
Jangan Lupa Hubungi Saya Ya...

SYUHADA (ID 853876)
Call/SMS : 019-7062362
FB : Syuhada Wahi
** These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration**
** These product are not intended to Diagnose, Treat, Cure or Prevent any disease**
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan