Ahad, 19 Oktober 2014

--------- (STICKY POST) --------- ~ HADIAH ISTIMEWA UNTUK PENGUNJUNG KE 100,000!! ~

Assalam.. Hai semua..

Alhamdulillah, setakat entry ini ditulis (17 September 2014), blog ini telah dilawat sebanyak 97,554 kali oleh pengunjung di luar sana.. Mungkin ada yang saya kenal dan mungkin juga tidak..

Saya pun tak sangka, selama saya berblog sudah melangkau 3 tahun ini, jejak juga ke angka 100,000.. Ye, saya tau ia taklah sehebat blogger2 lain kan.. Tapi cukup buat saya sendiri berpuas hati..


Oleh yang demikian, saya berbesar hati nak MEMBERI HADIAH ISTIMEWA kepada pengunjung yang ke 100,000.. 

Bagaimana caranya??

1. Like Post saya di Facebook Syuhada Wahi (add saya)
2. Share post saya mengenai Entry ini di wall FB anda dengan caption "Jom Lawat Blog syuhada-wahi.blogspot.com dan Menang Hadiah Istimewa"
3. Anda boleh lawati blog saya sekerap yang anda mahu dan pastikan anda perhatikan jumlah terkini di side bar.
4. Jika anda pengunjung ke 100,000, print screen seperti contoh di bawah ini.


5. Kemudian emelkan bukti print screen itu ke emel saya iaitu syuhada_wahi@yahoo.com dan sertakan maklumat seperti di bawah :

  • Nama penuh
  • Nama FB
  • No. Telefon
  • Alamat

Saya akan menghubungi pemenang yang bertuah.. Hadiah menarik menanti anda...

Jom ajak rakan-rakan, saudara mara untuk join ya..

All the best!!

Syuhada Wahi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan