Khamis, 16 Oktober 2014

~ MASTER IN BREASTFEEDING : JOURNEY WITH ALISHA ~

Assalam semua...

Hari ni nak cerita kisah perjalanan penyusuan saya bersama anak ketiga saya Alisha.. Alhamdulillah.. 11 Okt 2014 yang lepas genaplah 1 tahun setengah saya menyusukan Alisha... 


Kenapa MASTER?? Heheh... suka2 letak kalau cukup :

~ 6 bulan - Diploma
~ 12 bulan / 1 tahun - Ijazah
~ 18 bulan / 1 tahun setengah - Master 
~ 24 bulan / 2 tahun - PhD



So sekarang ni ada lagi 6 bulan nak lengkapkan 2 tahun dan capai PhD...

Rutin masih diteruskan mengepam kat ofis.. Masih ada lagi yang bertanya, bawak apa tu beg besar2?? Heheh.. 

Mana yang dah tau tu cuma tanya, anak dah berapa tahun?? Masih menyusu yer.. Ni sebab dah nampak saya kendong beg dari 2010 lagi.. Tu masa Syafi..

InsyaAllah.. selagi ada rezeki, saya akan pam untuk anak kesayangan, Alisha.. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan