Sabtu, 9 April 2011

Buntu

Dah banyak kali aku nak buat entry baru... tiap kali tu jugak la, berkali-kali aku tukar tajuk... tau naper? aku takder idea sebenarnya... hahaha... ni lah yang aku tak nak... mcm hangat2 tahi ayam jerk.. huhuh... InsyaAllah aku akan rajinkan diri gak untuk update...

Kalau aku takder depan laptop ni, rasanya mcm2 idea yang keluar nak post kat sini... tp... biler aku nak wat entry jer, semua tu hilang... entah ke mana....serba tak kena... hmmm... tu lah, takder bakat menulis, tp gatal gak nak menulis kan... ni lah akibatnya....

Aihh, ntah apa2 lak aku membebel ni... ok la, sambung next entry.... hopefully akan ada info yang bermanfaat utk aku share... yer tak? huhuhu.... Till then... Adios...

2 ulasan:

  1. hahahaha..sama la..lau takde dpn blog..duk pk nk wat tu nk wat entry ni..tp bila da ngadap..ting! hilang!...

    -shah iza shahdan-

    BalasPadam
  2. a'ah, betul tu... semua habis melayang.. pastu mula la kejap taip, kejap padam... hahahha

    BalasPadam