Khamis, 7 April 2011

My 1st Entry

Welcome....
Entry yang sangat simple... Baru nak berjinak2 menulis... hahaha... sebenarnya aku sgt ler pemalas nak mereka-reka ayat ni... so ayat-ayat kat sini semua ikut sedap hati aku nak menulis lah... Harap2 pembaca tak kesah...

Sebenarnya lama dah nak buat blog ni... tapi dulu kat ofis ni takleh nak bukak blog (hahah, kantoi berblog kat ofis)... Eh tak eh... sekarang dah ader broadband... heheh.... So aku leh la berblog dari rumah (sempat ke???) hahahha..... tu lain citer....

Aku pernah ader fotopages (fp)... tapi dah bertahun berkubur macam tu jer... tu sebab la tak terbuat2 blog ni... aku takut jadik mcm fp aku dulu... :-D... harap2 rajin ler aku update blog aku ni... kalo tak dpt tiap hari, tiap minggu la... takpun tiap bulan... hahaha... jgn sampai setahun sekali udah ler....

Kepada pembaca (kalau ader la).... Selamat membaca yer... Jgn lupa tinggalkan komen juga... huhuhu... Kalo korang suka, jemputlah dtg lagi... tp kalo tak suka, aku mintak maaf byk2 la eh... aku tulis takder kena mengena dgn org lain melainkan aku... so pada yg suka, terima kasih... pada yg tak suka... korang leh tinggalkan blog aku ni...

Okeh, selesai sudah My 1st Entry....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan