Jumaat, 4 November 2011

Beza EBM Ketika Makan Shaklee Dgn Ketika Belum Makan Shaklee.....

Salam semua...

Kali ni sajer nak share... ni hasil EBM masa awal2 makan SHAKLEE dulu.... Bulan Disember 2010... Memang nampak perbezaan warna EBM berkenaan... saya bukan nak ckp lebih semata-mata kerana saya distributor... sebab waktu tu pun, saya belum jadi distributor... tapi tergerak nak ambil gambar untuk kenangan... tapi tak sangka pula ianya berguna hari ni... hehehe...


Kiri - EBM dgn SHAKLEE
Kanan - EBM tanpa SHAKLEE
Mungkin dalam gambar ni perbezaan warna tak begitu ketara... Tetapi realitinya mmg berbeza... kalau sebelum tu, warna EBM jernih sikit... ala2 air kanji beras gitu... tetapi setelah mengamalkan SHAKLEE, EBM jadi pekat berkrim... warna pun cantik jer... sendiri tengok pun rasa berselera... huhuhu.... yang penting layer lemak lebih tebal berbanding yg sebelumnya...

So kepada ibu-ibu yang menyusukan anak, anda boleh berfikir sendiri, menilai sendiri... yang mana menjadi pilihan anda? EBM yang cair @ EBM yang pekat dan berkrim untuk anak anda...


Hubungi saya untuk mendapatkan Maklumat, Konsultasi Lanjutan dsb....

Jangan Lupa Hubungi Saya Ya.....
SYUHADA : 019-7062362
FB : Syuhada Wahi


** These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration**
** These product are not intended to Diagnose, Treat, Cure or Pevent any disease**



Tiada ulasan:

Catat Ulasan