Khamis, 17 November 2011

Jom Kenali Vitamin2 Shaklee Secara Ringkas!!!

Salam...

Wah ayat... Secara ringkas!!... Jangan salah faham... bukan suruh faham ringkas2 jerk... tapi ni kira point2 simple untuk anda kenal dulu vitamin2 berkenaan... yerla, kalau saya nak terangkan satu persatu setiap satu vitamin dalam 1 entry... aduh... jenuh menaip sampai esok pun tak siap... belum campur edit-mengedit lagi... tambah gambar dll... huhuhu... so ini adalah sekilas fakta jer.... Ada antaranya yang saya dah pernah publish entry khas untuk vitamin-vitamin berkenaan... InsyaAllah, jika ada kelapangan masa, lain kali akan saya terangkan satu persatu setiap vitamin itu dengan lebih jelas lagi....





Hubungi saya untuk mendapatkan Maklumat, Konsultasi Lanjutan dsb....

Jangan Lupa Hubungi Saya Ya.....
SYUHADA : 019-7062362
FB : Syuhada Wahi


** These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration**
** These product are not intended to Diagnose, Treat, Cure or Pevent any disease**

Tiada ulasan:

Catat Ulasan