Khamis, 22 Ogos 2013

~ CARI SIDE INCOME? PART TIME? FULL TIME? WAHM? WAHD? ~

Hari ni, saja nak sembang2 dengan anda semua..

Selepas tamat SPM, saya sambung pelajaran di Politeknik Port Dickson dalam Diploma Sains Kesetiausahaan.. Saya minat bidang perubatan, tetapi bukan rezeki saya agaknya.. Tawaran temuduga jururawat yang saya apply melalui SPA 8 hanya diterima setelah beberapa bulan saya masuk Politeknik. Dah la tu, surat dapat sehari sebelum tarikh temuduga di Johor dan saya sedang menjalani peperiksaan di Poli PD.. Mungkin benarlah bukan rezeki saya sebab banyak halangannya..
 
Pada mulanya saya agak risau dengan bidang yang saya belajar sebab kerjaya kelak sebagai Setiausaha / Pembantu Peribadi.. Maklumlah, di media selalunya cerita yang tak elok sahaja. Kemudian yang menambah kerisauan adalah bagaimana untuk mendapatkan pekerjaan kelak.. Namun percaturan Allah itu memang yang terbaik.. Alhamdulillah kami 1 batch lebih kurang 62 orang kalau tak silap telah disunting oleh JPA untuk bekerja dengan Kerajaan. Kami perlu melaporkan diri secepat mungkin namun kami meminta tempoh 2 minggu sebelum memulakan tugas..
 
Setelah memulakan kerja sebagai PA ni ramai juga kawan2 yang sambung pengajian ke peringkat Ijazah secara part time.. Tetapi tidak bagi saya.. Hasrat memang ada, tetapi jodoh saya sampai awal.. Setahun setengah selepas bekerja, saya berkahwin dalam usia yang masih muda.. hahaha.. Selepas berkahwin, hasrat itu semakin hari semakin jauh memandangkan komitmen keluarga yang semakin meningkat.. Tidak dinafikan, saya cemburu dengan kawan2 yang berjaya meraih ijazah dan mendapat pekerjaan yang lebih bagus dan tentunya gaji yang lebih besar.. Selalu terfikir nak buat bisnes, tapi tak tau nak buat bisnes apa..
 
 
Sampailah saya kenal Shaklee.. Mungkin ini rezeki Allah tentukan kepada saya.. Tahun 2010 saya mula kenal Shaklee.. MERASA dan JATUH CINTA.. Ikatan Cinta kami terikat beberapa bulan kemudiannya.. Saya tak pernah target untuk dapat duit yang banyak dari SIDE INCOME.. Bagi saya, dapat RM500 setiap bulan dari Biz Side Income adalah cukup mengujakan.. Nama pun Side Income kan.. Tetapi, ALHAMDULILLAH... rupa2nya rezeki saya lebih dengan buat PART TIME SIDE INCOME ni.. Syukur.. Income yang saya inginkan seperti rakan2 yang kerja lebih bagus dari saya dapat saya merasa juga.. Kalau harapkan Gaji Hakiki kerja sekarang ni, sampai pencen pun tak dapat Income mcm skrg ni.. Malah mungkin INCOME (Gaji + Bis) saya lebih besar dari mereka.. Alhamdulillah.. Bila DAPAT LEBIH, boleh la MEMBERI LEBIH kepada yg memerlukan..
 
Sape yang nak INCOME 3-4-5-6 angka setiap bulan?? Car Bonus?? Luxury Trip?? Jom sertai saya.. Saya guide anda untuk MERASA Income seperti saya juga.. Tak perlu SIJIL/DIPLOMA/IJAZAH.. Tak perlu PENGALAMAN KERJA.. Masuk group yang sangat best dan terkenal iaitu Group Jutawan, di bawah naungan 17 Master Coordinator setakat Julai 2013

 
 
Boleh baca ini juga...
 

Bila saya stabil Income 5-6 angka nanti, boleh la jadi WAHM (Work At Home Mom) & WAHD (Work At Home Dad) kan?? Tentu seronok.. Jeles tengok ramai geng2 Shaklee dah mula jadi WAHM & WAHD seorang demi seorang.. I FOLLOW.. hihihi
 
Hubungi saya untuk mendapatkan Maklumat Lanjut..
 
Jangan Lupa Hubungi Saya Ya...

SYUHADA (ID 853876)
Call/SMS : 019-7062362
FB : Syuhada Wahi
 

2 ulasan:

  1. Salam # Income RM900 sehari "REGISTER
    PERCUMA" tiada
    bayaran di kenakan (kalau anda rasa program ini
    satu penipuan,
    ia tidak merugikan anda kerana anda tidak pun
    mengeluarkan
    modal) tidak perlu cari orang dan tidak perlu jual
    barang. Anda
    hanya perlu ada FACEBOOK / WHATSAPP / WECHAT
    termasuk
    laman sosial yang lainya. Anda perlu open link di
    bawah ini dan
    register. Anda terus dapat USD 25 x 3.4 = RM 85.00.
    Selepas itu
    anda akan dapat link anda sendiri. Anda hanya copy
    ayat saya ini
    dan post di laman sosial anda. Setiap orang yang
    buka link anda,
    anda terus dapat USD 10 x 3.4 = RM 34.00. Sangat
    mudahkan ???
    Anda boleh pilih cara pembayaran samada duit $$$
    anda
    dimasukkan ke akaun bank atau cek akan diposkan
    ke alamat
    rumah anda. Jangan tunggu lagi. " REGISTER
    PERCUMA " sila
    klik link di bawah ini dan isi maklumat anda. Belum
    cuba belum
    tau dan tidak salahkan kalau mencuba..KLIK LINE DIBAWAH INI
    http://cashnjob.com/index.php?refer=186036
    CashnJob.com Earn 10$ for every 30 second Task. Internet Job
    cashnjob.com

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bisnes yang saya buat ni , promote software yang boleh menukarkan phone menjadi mesin duit .

      Patutnya software ni kena jual beribu-ribu sebab software ni memang bagus , tapi tak tau kenapa pembuat software ni baik sangat , cuma jual software ni dengan RM55 je. Awak tak rasa rugi ke kalau tolak , bisnes ni boleh tahan seumur hidup .

      Kalau awak dah besar , awak tak tahu nak kerja apa , awak tetap selamat sebab ada software ni , boleh tolong awak .

      RM300++ siape nak bagi ? Kalau awak kerja pun , 2 minggu baru dapat RM200 lebih , ruginya kalau awak tolak .

      Berminat nk join???whatsapp/wechat +60179643745 sy cepat sblm terlambat.

      "Pilihan dtgn anda,jgn lpskn pluang"

      Padam