Khamis, 9 Julai 2015

~ PENCUCI MUKA TERBAIK PILIHAN SAYA!! ~

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera..

Hari ni nak story mory sikit.. Sejarah saya berkenalan dengan pencuci muka.. Hihihi..

Saya mula pakai pencuci muka masa umur 19 tahun.. sebelum tu, memang tak pernah guna pencuci muka.. sebabnya muka memang takde masalah pun.. Tapi bila praktikal dan tinggal di rumah sewa yg berdekatan kilang, muka dah tak dapat bertahan.. memang rosak habis.. jerawat penuh muka.. sedihhh.. dari muka bersih tanpa cacat cela, jadi penuh dengan jerawat.. Dari situlah bermulanya zaman pakai pencuci muka..

Mula2 pakai pencuci muka, saya pilih pencuci muka s***.. sampailah saya kenal Shaklee.. Saya mula cuba pakai pencuci muka Nutriwhite iaitu Gentle Deep Foaming Cleanser.. Best pakai pencuci ni.. Muka rasa best.. Jerawat susah nak naik.. Kalau naik jugak pun cepat hilang.. Mungkin juga faktor saya makan vitamin juga.. jadi proses penyembuhan jerawat tu jadi cepat sikit.. Hihihi..



Yang bertambah best lagi ialah, pencuci ni tahan lama tau.. 1st time pakai, saya rasa dekat 9-10 bulan jugaklah 1 tiub ni baru habis.. berbaloi2.. Kawan2 yang pakai pencuci ni pun semua kata best.. Dah tak carik pencuci muka lain dah..

Nak harga SPECIAL kena contact saya yer.. Memang special.. Dan dengan pembelian MINIMA RM100 (Mei hingga Julai) dari saya juga layak untuk menyertai CABUTAN BERTUAH.. Hadiah Cash menanti anda.. Oh yer, pembelian sebelum raya juga akan dapat SAMPUL RAYA PERCUMA.. Apa tunggu lagi??

Hubungi saya untuk mendapatkan Maklumat Lanjut,
Jadual Makan & Konsultasi Percuma Mengenai PRODUK SHAKLEE.. 

 SYUHADA : 019-7062362
  
** These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration**
** These product are not intended to Diagnose, Treat, Cure or Prevent any disease**

Tiada ulasan:

Catat Ulasan