Rabu, 8 Julai 2015

~ TIPS DAN PETUA ELAK JAUNDIS / KUNING ~

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera..

Antara kerisauan ibu-ibu baru melahirkan antaranya adalah jika anak kena ‪‎jaundis‬ atau kuning kan??

Ibu darah O paling berisiko?? Saya berdarah O.. Tapi anak 2nd dan 3rd saya bebas jaundis.. Maknanya, kita masih boleh elakkan.. betul tak?

Letih tau nak ulang alik klinik hari2 ambil darah.. Belum lagi kesian kat baby kena cucuk hari2.. Paling teruk kalau kena masuk wad pulak.. Saya pun alami masa anak sulung.. Sebab tu anak kedua dan ketiga saya dah sedia dari awal..

Saya nak share ‪TIPS ELAK JAUNDIS yang saya amalkan.. Ni apa yang saya amalkan tau.. Pengalaman saya sendiri.. Bukan dari cadangan atau nasihat doktor perubatan.. Cuma, terpulang pada anda sama ada nak ikut ataupun tidak.. 


Vitamin yang saya amalkan ketika HAMIL ialah Vitalea, B-Complex, Vitamin C, Ostematrix dan Omega..

Vitamin yang saya amalkan ketika BERPANTANG adalah Vitalea, B-Complex, Vitamin C, Ostematrix, Zinc, dan ESP

Nak harga SPECIAL kena contact saya yer.. Memang special.. Dan dengan pembelian MINIMA RM100 (Mei hingga Julai) dari saya juga layak untuk menyertai CABUTAN BERTUAH.. Hadiah Cash menanti anda.. Oh yer, pembelian sebelum raya juga akan dapat SAMPUL RAYA PERCUMA.. Apa tunggu lagi??


Hubungi saya untuk mendapatkan Maklumat Lanjut,
Jadual Makan & Konsultasi Percuma Mengenai PRODUK SHAKLEE.. 

 SYUHADA : 019-7062362
  
** These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration**
** These product are not intended to Diagnose, Treat, Cure or Prevent any disease**

Tiada ulasan:

Catat Ulasan