Isnin, 6 Julai 2015

~ READY STOCK SHAKLEE PUTRAJAYA ~

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera..

Setiap hari Sabtu memang menjadi kebiasaan untuk saya pergi ke HQ Shaklee di Sunway untuk beli stok Shaklee.. Saya lebih suka pergi beli sendiri daripada order online.. Online ni kadang2 lambat.. bukan sebab Shaklee yang lambat.. Tapi Gdex yang lambat.. So bagi saya, lebih baik saya beli direct di HQ..

Saya memang ada standby stock kat rumah.. Biasanya beli hari Sabtu ni untuk top up mana yang kurang.. Kenapa saya rela keluarkan modal beribu2 untuk beli stok?? 

Bagi saya mudah je.. Nak berniaga memang kena keluar modal hatta RM1 kan.. So saya standby stok ni adalah untuk kemudahan saya sendiri memandangkan saya bekerja.. Untuk beli barang pada hari kerja adalah mustahil sebab HQ agak jauh dari tempat saya.. Selain itu, saya juga pentingkan keperluan pelanggan.. Kebanyakkan pelanggan inginkan Vitamin secara COD (Cash On Delivery).. So bila saya ada stok, pelanggan boleh mendapatkan vitamin mereka secepat mungkin..


   

Walaupun Shaklee boleh uruskan pengeposan direct kepada pelanggan, tapi saya lebih selesa untuk pos sendiri.. Kecuali yang berat2 sangat.. Ini kerana saya menggunakan perkhidmatan pos laju yang mana saya jamin akan masuk sampai ke ceruk kampung.. Selain itu, saya boleh track parcel yang saya pos itu melalui web pos laju yang memang sentiasa update perjalanan parcel mereka.. Berbanding kurier yang digunakan oleh Shaklee.. Selain itu juga, saya boleh kirimkan sekali SPECIAL GIFT kepada pelanggan saya jika saya pos sendiri.. :-)

Di bawah ni adalah hasil RESTOCK hari Sabtu lepas, 4 Julai 2015.. Jumlah untuk kali ini adalah RM3,269.45.. 



Antaranya adalah :




Nak harga SPECIAL kena contact saya yer.. Memang special.. Dan dengan pembelian MINIMA RM100 (Mei hingga Julai 2015) dari saya juga layak untuk menyertai CABUTAN BERTUAH.. Hadiah Cash menanti anda.. Oh yer, pembelian sebelum raya juga akan dapat SAMPUL RAYA PERCUMA.. Apa tunggu lagi??

Hubungi saya untuk mendapatkan Maklumat Lanjut,
Jadual Makan & Konsultasi Percuma Mengenai PRODUK SHAKLEE.. 

 SYUHADA : 019-7062362

** These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration**
** These product are not intended to Diagnose, Treat, Cure or Prevent any disease**

Tiada ulasan:

Catat Ulasan