Khamis, 28 Mei 2015

~ DARI 200 KEPADA 2,000.. PART TIME JER ~

Sape pernah dengar pepatah melayu ni?? Rasanya zaman sekolah dulu mesti pernah dengar atau pernah belajar kan?? 


"JIKA TIDAK DIPECAHKAN RUYUNG,
MANAKAN DAPAT SAGUNYA"


Betul tu.. Kalaulah dulu saya tak mengambil langkah pertama untuk keluar dari comfort zone saya, tak berani untuk mencuba sesuatu yang baru.. mungkin saya juga tidak berpeluang untuk menikmati apa yang saya perolehi sekarang..

Nak buat 1st step tu memang agak payah... Semuanya serba baru.. Semuanya serba tak tau... Semuanya kena belajar.. Yesss.. itu adalah perkara pertama yang bertuah untuk kita miliki.. Kita DAPAT ILMU BARU..

Kalau kita tak ambil langkah pertama itu, selama-lamanya kita buat rutin yang sama.. Takde yang baru dalam hidup kita..

Contoh macam kita mendirikan rumah tangga.. Ia juga sesuatu yang baru yang kita tempuh.. Dari selesa hidup membujang, kita ambil keputusan untuk berkahwin dan ada komitmen.. Hidup berubah.. Dulu hidup sorang ikut suka nak buat apa.. Tapi sekarang ada suami/isteri yang perlu kita jaga.. Kalau isteri, dari tak pandai memasak, kita google, kita tanya mak cara memasak, kita belajar benda baru dan akhirnya kita jadi chef untuk keluarga kita..

Sama juga dalam dunia bisnes ni.. Ambillah langkah pertama itu.. Kita takkan tau hasilnya selagi kita tidak mencuba.. 

Dulu masa ambil langkah pertama, saya hanya MENGHARAPKAN HASIL RM200 sebulan.. Tetapi kini, SAYA MENGECAPI HASIL LEBIH RM2,000 sebulan.. Kalaulah 4 tahun dulu saya tak mulakan langkah itu, saya takkan berpeluang untuk merasainya..




Hubungi saya untuk mendapatkan Maklumat Lanjut,
Jadual Makan & Konsultasi Percuma Mengenai PRODUK SHAKLEE.. 

 SYUHADA : 019-7062362

** These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration**
** These product are not intended to Diagnose, Treat, Cure or Prevent any disease**

Tiada ulasan:

Catat Ulasan