Rabu, 8 April 2015

~ JOM MENABUNG : CABARAN 100 HARI BERAKHIR!! ~

Assalam dan Salam Sejahtera..

Anda dah baca entry saya yang lepas mengenai TIPS KEWANGAN?? Kalau belum baca boleh baca dulu yer.. Hihihi..

Saya dan teman2 pejabat ada buat cabaran 100 hari.. Alhamdulillah.. 5 Mac 2015 yang lalu kami telah pun sempurnakan cabaran tu.. Sebenarnya ada 4 orang.. Tapi oleh kerana seorang cuti dan seorang lagi lupa bawa tabung, so saya dan Yanti je yang 'PECAH TABUNG'.. heheh

Yanti memilih TIPS KEWANGAN 2 dan saya memilih TIPS KEWANGAN 3..

Hasil untuk 100 hari..

Yanti = RM175.00
Saya = RM2,300.00



Alhamdulillah.. Sikit atau banyak, sekurang-kurangnya dapat menyimpan.. Perlu diingat, tabungan ini bukanlah simpanan tetap setiap bulan.. Simpanan tetap tu memang wajib.. Tabungan ni sebagai tambahan.. 

Sekarang ni kami meneruskan cabaran kami lagi.. Untuk 100 hari yang berikutnya.. Dan hari pecah tabung nanti beberapa hari sebelum menyambut bulan Ramadhan.. Alhamdulillah..

Anda pun patut cuba!!
JOM MENABUNG !!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan