Jumaat, 10 April 2015

~ PROMOSI APRIL 2015 ~

Assalam dan Salam Sejahtera..

Hari ni saya nak share PROMOSI PRODUK SHAKLEE bagi BULAN APRIL 2015.. Biasanya Shaklee bagi 1-2 produk je kan kalau promosi.. Tapi bulan ni murah hati sangat ni.. Shaklee bagi 5 PRODUK terus.. Jom lihat produk apa..

(BUY 6 FREE 1)


GLA, Vitamin E dan Minyak Biji Bunga Matahari 

GLA (asid gamma linolenik) sering menjadi pilihan wanita untuk membantu mengekalkan kesihatan sepanjang kitaran haid bulanan. GLA ialah asid lemak omega-6 yang digunakan oleh tubuh untuk menghasilkan prostaglandin - bahan yang berperanan untuk mengawal atur pelbagai proses dalaman tubuh. Selain minyak biji bunga matahari sebagai sumber asid lemak Omega-6, produk ini juga diperkaya dengan vitamin E bagi menyokong dan menguatkan sistem imun serta mengekalkan keutuhan sel. 

  • Menggalakkan kesihatan secara menyeluruh
  • Menyokong sistem imun 
  • Minyak borej mengandungi pati GLA semula jadi dalam bentuk yang mudah diserap.


(BUY 6 FREE 1)


Agen Pengemulsi Semula Jadi

Akademi Sains Kebangsaan menetapkan bahawa lesitin amat penting dalam pemakanan kerana ia merupakan sumber fosfolipid yang terdiri daripada kolina dan inositol, iaitu komponen utama membran sel dalam setiap organisma hidup yang berfungsi untuk mengawal aliran nutrien ke dalam dan keluar dari sel.

Dirumus daripada sumber semula jadi iaitu kacang soya.  Lesitin soya ialah sumber utama kolina, salah satu komponen pengutus saraf asetilkolina yang terlibat dalam penghantaran mesej dalam otak dan sistem saraf.

Setiap sajian membekalkan 3.1g lesitin, yang mengandungi 468mg fosfatidilkolina dan 282mg fosfatidilinositol

(BUY 3 FREE 1)


Campuran Proprietari Protein dengan Leusina Cinch® Shake memberi jawapan segera dan sihat kepada persoalan “Apa yang harus saya makan untuk sarapan pagi?” atau “Apa yang harus saya makan untuk makan tengah hari?”. Cinch® Shake merupakan minuman yang sungguh lazat dan berkhasiat untuk membantu anda memelihara otot penting serta membuat anda sentiasa berasa kenyang dan berpuas semasa mengurangkan berat badan.

  • Rasa seakan pemanis mulut dengan khasiat penuh satu hidangan
  • Mengandungi 24gram protein dalam setiap hidangan bagi rasa puas dan kenyang
  • Kandungan serat yang tinggi, 6 gram dalam setiap sajian
  • Memberi 35% atau lebih Nilai Harian bagi 21 jenis vitamin dan mineral penting

DTX COMPLEX
(BUY 3 FREE 1)


Memberi Perlindungan Menyeluruh untuk Kesihatan Hati Anda 

DTXTM Complex membekalkan nutrisi sokongan dengan kombinasi pelbagai herba berkhasiat bagi melindungi dan merangsang keupayaan semula jadi tubuh untuk menjaga kesihatan hati 

Mengandungi ekstrak milk thistle, bahan aktif yang mengekalkan keupayaan semula jadi tubuh untuk menjaga kesihatan hati

VITA-LEA FOR CHILDREN
(BUY 3 FREE 1)


Rumusan kanak-kanak Vita Lea® padat dengan pelbagai khasiat termasuk 18 vitamin dan mineral utama - seperti kalsium dan magnesium - untuk menguatkan tulang dan menyihatkan tubuh.

  • Untuk kesihatan dan perkembangan yang optimum
  • Bekalan harian vitamin B yang lengkap

Ok, jangan tunggu lama2 yer.. Cinch Shake tu boleh la beli 1 set.. Untuk persediaan puasa sekali nanti.. Sambil berpuasa boleh diet.. Bergabung pulak dengan Lecithin.. Memang meletop.. Sure tampil cantik bergaya bila raya nanti.. hihihi


Hubungi saya untuk mendapatkan Maklumat Lanjut,
Jadual Makan & Konsultasi Percuma Mengenai PRODUK SHAKLEE.. 

 SYUHADA : 019-7062362

** These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration**
** These product are not intended to Diagnose, Treat, Cure or Prevent any disease**

Tiada ulasan:

Catat Ulasan