Rabu, 10 September 2014

~ IMPIAN JADI WAHM (Work At Home Mom) MENJADI KENYATAAN DENGAN SHAKLEE ~

Assalammualaikum dan Selamat Petang..

Siapa yang saya maksudkan seperti tajuk di atas?? Oh, maaf.. bukan saya tau.. saya masih lagi setia berkhidmat dengan Kerajaan.. hihhih..

Yang saya maksudkan seperti di atas adalah Anak Shaklee saya.. beliau merupakan Anak Shaklee saya yang keenam tetapi merupakan Leader pertama saya..

Beliau ialah.......
Nurul Aainaa Nadirah binti Zainul Fuad

Perkenalan dengan Aina dah lama.. Sejak tahun 2005 lagi.. Dia adalah rakan sekerja kawan baik saya.. dan dari situ kami berkenalan dan agak rapat juga.. pernah berjiran semasa sewa rumah dulu.. waktu tu kami sama2 PJJ dengan suami masing2..

Kami jadi semakin rapat setelah Aina join Shaklee di bawah saya.. kami lebih kerap berhubung.. Wassup, jumpa, dating, pergi kelas Shaklee dan macam2 lagi...

     

Alhamdulillah.. Aina kini bergelar Sr. Supervisor.. Semasa National Conference bulan Jun 2014 yang lalu, Aina turut sertai saya turun naik pentas untuk mengambil award.. Malah Aina juga berpeluang layak untuk mendapat percutian 3 hari 2 malam di Sunway Resort Hotel.. Percutian 5 star tu...


 Aina bersama award yang diterima

Semasa Dinner untuk penerima Award

Bersama Mentor kami iaitu Presidential Master Shareeza (PM Cery)
     
Income Aina setiap bulan kini tetap 4 angka.. Malah kalau nak tau, income Aina lebih banyak dari gaji hakiki beliau.. Beliau telah merasai ketiga2 'C' Bonus yang Shaklee tawarkan iaitu CASH BONUS, CAR BONUS dan CONVENTION di samping bonus2 lain.. Alhamdulillah..

Alhamdulillah.. Terasa sungguh puan dan bahagia bila anak didik berjaya perolehi apa yang kita juga perolehi.. Syukur sangat2..

Alhamdulillah juga, Impian Aina untuk menjadi WAHM telah menjadi kenyataan.. Kini sudah beberapa bulan beliau bergelar WAHM.. Bahagia mengurus rumahtangga, suami dan anak2.. Rasa puas dapat melihat anak sendiri membesar depan mata.. Tapi dalam masa yang sama income 4 angka tetap dalam genggaman..


Aina merupakan Pengedar Shaklee di Aman Putra, Puchong.. Anda boleh mengenali Aina dengan lebih dekat di sini...



Photo: All the details is there.
Terfikir2 nak mencuba suplemen Shaklee, jangan segan contact saya ya. 
Tak jadi beli pun xpe.. sembang2 dulu 󾌵


Ingin menjadi seperti Aina???

Jangan Lupa Hubungi Saya Ya.....

 SYUHADA : 019-7062362

Tiada ulasan:

Catat Ulasan