Sabtu, 13 September 2014

~ PENGHARGAAN DARI SHAKLEE ~


Shaklee sentiasa membuatkan hati saya gembira.. dalam banyak hal tau.. Sebab tu saya sayang sangat dengan Shaklee.. Antaranya ialah :
  • Bonus
  • Penghargaan
  • Ukhwah
  • Penghormatan
  • Pelancongan
  • Anugerah
Macam-macam lagi sebenarnya.. Tapi kali ni nak cerita tentang Penghargaan..

Setiap kali naik pangkat, kami akan diraikan.. Dalam setahun sekali dalam majlis gilang gemilang iaitu Shaklee National Conference.. yang disertai dengan Majlis Makan Malam khas untuk penerima anugerah..

Dalam majlis tersebut, kami berpeluang menaiki pentas mengambil anugerah untuk pencapaian kami sepanjang Cycle Shaklee..

Selain dari itu, ada juga majlis kecil-kecilan untuk meraikan kami.. 

Alhamdulillah.. Saya bakal diraikan pada 28 September 2014 ini sempena kenaikan pangkat ke Coordinator di dalam majlis ini...

Kedua-dua Speaker di atas adalah dari Group Jutawan di bawah Master Cery

Dan ini adalah surat jemputan rasmi...



Program ini terbuka.. Anak2 Cucu2 Cicit dari susur galur saya, anda adalah sangat dialu-alukan untuk hadir.. Anda pelanggan-pelanggan dan bakal pelanggan saya juga boleh hadir sama..

Jumpa anda di sana.. :-)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan