Khamis, 10 Mac 2016

~ 2 MAC 2016 : 5 TAHUN BERSAMA SHAKLEE ~

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera..

Ya Allah.. Lama sungguh saya menyepikan diri dari update blog ni.. Kesian bersawang2 dah.. Hihihi.. Maafkan saya..

Hari ni, saya nak kongsi dengan anda semua pembaca rasa gembira saya sempena ulang tahun ke 5 saya bersama Shaklee..

Saya mendaftar Shaklee pada 2 Mac 2011 iaitu selepas 4 bulan saya makan vitamin Shaklee dan merasa sendiri khasiatnya pada tubuh badan saya.. Takde niat pun asalnya nak jadi ahli apatah lagi nak berniaga.. Orang kuat saya adalah emak saya sendiri.. Bila saya ceritakan tentang vitamin yang saya makan, emak yang cadangkan untuk saya jadi ahli.. 

Saya mula berniaga dengan hasrat nak share kebaikan vitamin ini kepada orang lain dan juga menambah sedikit pendapatan agar saya dapat makan vitamin secara free setiap bulan.. Berapa tu?? Cukuplah dapat RM200-300 sebulan.. Hihihi.. sikit sangat target tu kan.. 

Alhamdulillah.. Allah makbulkan permintaan saya.. Dalam masa beberapa bulan saya memang dapat merasa RM200 sebulan.. Kemudian ia meningkat kepada RM500.. Genap 2 tahun saya berniaga, saya mula merasa bonus RM1000 ke atas.. Dan ia semakin meningkat.. Alhamdulillah..

Banyak yang saya dapat capai sepanjang 5 tahun bersama Shaklee, bisnes pertama saya.. Suka duka semua ada.. Tapi, saya sangat bersyukur masih lagi bertahan sehingga kini hasil sokongan semua, family, kawan2, upline, downline, sideline, customer dll.. Syukur Allah masih memberi rezeki melalui Shaklee..

Antara pengalaman manis :


  • Customer semakin sihat
  • Customer semakin sembuh dari penyakit
  • Customer mengandung asbab mengambil Set Kesuburan (antara kenangan paling manis)
  • Dapat bantu ekonomi keluarga
  • Dapat hantar mak buat umrah
  • Dapat bantu suami downpayment beli rumah, tanah
  • Dapat bawa family bercuti
  • Dapat beri mak ayah duit lebih banyak setiap bulan
  • Terima award
  • Dapat pakej percutian
  • Dapat pergi majlis ilmu bersama rakan Shaklee
  • Dll
Semua pengalaman ini akan sentiasa terpahat di dalam ingatan saya.. InsyaAllah saya akan teruskan perjuangan dalam bisnes Shaklee ni.. Semoga saya dapat bantu lebih ramai lagi untuk lebih sihat dan berjaya asbab Shaklee.. InsyaAllah..

Free VIP Trip Ke Kota Kinabalu - 2013

Free VIP Trip Ke Kota Kinabalu - 2013

Majlis Recognition - 2014
National Conference - 2014
Sunway Resort 
Hotel & Spa

Free VIP Trip Ke Sunway Resort Hotel & Spa - 2014

National Conference - 2014
Sunway Resort 
Hotel & Spa

Recognition & Award - 2014

Free VIP Trip Ke Sunway Resort Hotel & Spa - 2014
Mak Pergi Umrah - 2015

Dinner - 2015

Majlis Ilmu - 2015
   
Free VIP Trip (Lawatan sekitar KL) - 2015

Recognition & Award - 2015

Gambar2 kenangan sepanjang 5 tahun bersama Shaklee.. Banyak lagi.. Tapi cukuplah saya share yang ni je di sini.. Hihihi..


Hubungi saya untuk mendapatkan Maklumat Lanjut,
Jadual Makan & Konsultasi Percuma Mengenai PRODUK SHAKLEE.. 

 SYUHADA : 019-7062362

** These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration**
** These product are not intended to Diagnose, Treat, Cure or Prevent any disease**
nded to Diagnose, Treat, Cure or Prevent any disease**

Tiada ulasan:

Catat Ulasan