Rabu, 17 Disember 2014

~ NENEK 52 TAHUN STEADY KAYUH PADDLE BOAT!! ~

Assalam.. 

Awal bulan hari tu mak dan ayah saya datang.. Tapi dek kerana saya kerja sebab dah plan nak cuti hujung bulan ni, so tak dapatlah nak bawa mereka jalan2 sangat.. Lagi pun, ayah saya jenis tak suka sangat berjalan.. Kadang2 tu taknak ikut pun.. Rela duduk rumah jer.. Mak saya je ikut..

Lepas beberapa hari mak saya datang, Along pulak datang dgn kaklong dan anak mereka Aqilah.. Datang sekejap je.. Ada urusan.. So dapatlah bawak mereka pergi naik Paddle Boat dekat tasik Putrajaya..

Masa kayuh Paddle Boat tu saya cakap dengan Mak.. 

Saya : Tak payah la kayuh.. Nanti sakit kaki pulak.. 
Mak : Takpe.. balik nanti makanlah Ostematrix..
Saya : (tergelak).. Hahah

Haaa... tengok tu... Mak saya pun tau dah Ostematrix Shaklee ni memang berkesan.. Mak dah lama ambil Ostematrix ni.. Memang suplemen harian.. Sama la dengan saya.. Dah 3 tahun lebih makan Ostematrix.. Tak pernah jemu.. Sukaaaa sangat.. 


Hubungi saya untuk mendapatkan Maklumat Lanjut,
Jadual Makan & Konsultasi Percuma Mengenai PRODUK SHAKLEE.. 

 SYUHADA : 019-7062362

** These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration**
** These product are not intended to Diagnose, Treat, Cure or Prevent any disease**

Tiada ulasan:

Catat Ulasan