Isnin, 22 Disember 2014

~ POWER TURUN DARI 250 KE 50!! TAK PERLU PAKAI CERMIN MATA !! ~

Assalam dan Salam Sejahtera..

Salah satu vitamin yang saya baru je mula makan adalah Carotomax.. Ini gara-gara Testimoni best pengguna Carotomax la ni.. Isshh.. Memang jeles tau..

Sebelum ni tak makan sebab rasa macam tak perlu sangat.. Dan malas nak telan banyak2 kan.. Tapi bila tengok testimoni memang teruja la.. So saya pun mula ambil Carotomax.. Nak konsisten.. Saya buat cabaran sendiri 3 bulan.. lepas 3 bulan nanti kita tengok hasilnya.. hihihi..

Sebelum ni pernah berangan-angan nak buat lasik.. So memang nak kumpul duitla.. Yang jadi tak urgent nak buat sebab power tak tinggi sangat.. So membazir je kan.. So saya nak cuba dulu dengan Carotomax ni.. Dapat turun pun dah bersyukur.. Apatah lagi kalau sampai tak perlu pakai cermin mata lagi.. Alangkah bahagianya.. Doakan saya berjaya yer.. 




*** Setiap testimoni ini adalah pengalaman pengguna dan hasil setiap individu mungkin berbeza. Sila dapatkan maklumat lanjut dari pengedar anda dan jika perlu, dapatkan nasihat doktor terlebih dahulu.***

Boleh baca info lain tentang Carotomax di SINI


Hubungi saya untuk mendapatkan Maklumat Lanjut,
Jadual Makan & Konsultasi Percuma Mengenai PRODUK SHAKLEE.. 

 SYUHADA : 019-7062362
  
** These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration**
** These product are not intended to Diagnose, Treat, Cure or Prevent any disease**

Tiada ulasan:

Catat Ulasan