Selasa, 11 November 2014

~ BONUS NAIK?? ~

Assalam.. Salam sejahtera..



Hari ni saya nak cerita sikit tentang BONUS.. Dalam Shaklee ni memang macam-macam bonus yang saya terima.. Bonus Tunai, Bonus Kereta, Bonus Kepimpinan, Bonus Pangkat.. Tu belum masuk dengan Bonus Kesihatan, Bonus bantu orang, dll.. Haaa.. macam2 kan..

Tapi kali ni kan, saya nak share tentang kenaikan BONUS je.. 

Saya ni kerja kerajaan.. Umum tau tiap2 tahun ada kenaikan gaji kan.. dari T1 kepada T2, T3, T4 dan seterusnya.. Masa mula2 saya berkhidmat, kenaikan TAHUNAN saya cuma sekitar RM45.. Kemudian beberapa tahun selepas itu ada pelarasan gaji.. So kenaikan TAHUNAN saya naik kepada RM90.. Beberapa tahun kemudian ada pelarasan pangkat.. So sekarang ni kenaikan TAHUNAN saya adalah RM145.. Alhamdulillah..

TAPI.... Dalam Shaklee, saya bukan merasa kenaikan secara TAHUNAN.. Tetapi BULANAN.. Yaa.. BULANAN.. Awal2 dulu, kenaikan BULANAN saya cuma 2 angka sahaja.. Tetapi kini kenaikan BULANAN saya stabil 3 angka.. pernah juga capai 4 angka SEBULAN.. Alhamdulillah..

2-3 hari lagi InsyaAllah BONUS SHAKLEE saya masuk.. Saya dapat KENAIKAN BONUS RM815.19!! Alhamdulillah.. Ohhh.. dah macam gaji saya ketika mula2 kerja 10 tahun dulu.. Hiihihi

Dalam bisnes ni, berapa kenaikan yang kita nak adalah bergantung kepada usaha kita sendiri.. Kalau kita nak kenaikan banyak, kita kena usaha dengan lebih gigih.. usaha LEBIH DARI BIASA..


USAHA YANG BIASA..
HASILNYA BIASA-BIASA SAHAJA..
USAHA YANG LUAR BIASA !!
HASILNYA JUGA LUAR BIASA !!


Bagaimana dengan anda?? Jangan tunggu lagi.. Takkan hanya nak melihat orang lain menggapai impian?? Mengorak langkah ke depan?? Meningkatkan taraf hidup??


Hubungi saya untuk mendapatkan Maklumat Lanjut.. 

 SYUHADA : 019-7062362
  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan