Rabu, 19 November 2014

PETUA HILANGKAN BATUK!!

Assalam.. Selamat sejahtera..

Hari ni nak cerita tentang minyak ikan terbaik yang menjalani 3 peringkat penyulingan iaitu Omega Guard Shaklee..

Omega ni salah satu vitamin kesukaan saya.. Bila saya diserang batuk, saya dah tak carik ubat batuk tau.. Saya lebih suka ambil Omega Guard.. Alhamdulillah.. sangat berkesan ke atas saya.. dapat tidur lena.. Kalau tak, mesti tak boleh tidur.. asyik terbatuk2.. lepas tu mula la berlari kejar bilik air..

Tu baru salah 1 fungsi yang saya suka.. Cuba lihat kat bawah ni.. ada 20 lagi sebab lain yang saya pasti anda juga akan turut jatuh cinta.. hihihi



Hubungi saya untuk mendapatkan Maklumat Lanjut,
Jadual Makan & Konsultasi Percuma Mengenai PRODUK SHAKLEE.. 

 SYUHADA : 019-7062362
  
** These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration**
** These product are not intended to Diagnose, Treat, Cure or Prevent any disease**

Tiada ulasan:

Catat Ulasan